Vilken underbar mage jag hade men jag saknar den inte ett dugg, är så glad att den är borta så man kan börja träna upp kroppen. Har alltid varit en periodare när det gäller träning och magen är den kroppsdelen jag HATAR att träna, den där brännande känslan är så oskön och träningsvärken efteråt usch. Jag var därför ganska orolig hur min otränade mage skulle se ut efter förlossningen. Visst var den en stor degklump några dagar men redan en vecka efter hade den blivit mindre och en till vecka senare såg den ganska normal ut(bilder kommer i ett annat inlägg). Gick också upp hela 12 kg och 2 veckor senare när jag var med lillan på bvc, stod vågen på 58kg som jag vägde vid inskrivningen på mvc. Så skönt att inte behöva oroa sig över vikten, nu måste jag bara börja med att träna träna träna!!! 

Kommentera

Publiceras ej